Zeitpunkt X
Ο μάνατζερ Τόμας Τσέτσε είναι περήφανος για την πρόοδο του σχεδόν ολοκληρωμένου οικοδομικού του έργου. Όμως, από το πουθενά, το όνειρο αρχίζει να γκρεμίζεται, καθώς εμφανίζονται όλο και περισσότερες κακοτεχνίες και τα εγκαίνια αναβάλλονται. Ο Τόμας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του σε αυτό το προβληματικό σύστημα.
Ο μάνατζερ Τόμας Τσέτσε είναι περήφανος για την πρόοδο του σχεδόν ολοκληρωμένου οικοδομικού του έργου. Η καλωδίωση έχει ολοκληρωθεί, οι τοίχοι έχουν βαφτεί και γίνονται οι τελευταίες επιθεωρήσεις. Το εντυπωσιακό κτίριο που δημιούργησε είναι η πραγματοποίηση ενός σύγχρονου ονείρου. Όμως, από το πουθενά, αυτό το όνειρο αρχίζει να γκρεμίζεται, καθώς εμφανίζονται όλο και περισσότερες κακοτεχνίες. Τα καλώδια χάνονται μέσα στους τοίχους, η πυρασφάλεια δυσλειτουργεί και ολόκληρα δωμάτια αγνοούνται. Ο Τόμας προσπαθεί απεγνωσμένα να επιδιορθώσει το κτίριο, αλλά τελικά αποδέχεται ότι τα εγκαίνια πρέπει να αναβληθούν και ότι πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με τις ευθύνες του.