Τα Εθνικά Πάρκα της Αμερικής
Γιορτάστε τα 100ά γενέθλια από την "Καλύτερη ιδέα της Αμερικής". Παρακολουθείστε την ιστορία των πιο αγαπημένων εθνικών πάρκων των Ηνωμένων Πολιτειών, όπως το Γέλοουστοουν, το Γιοσέμιτι, το Γκραντ Κάνιον και το Έβεργκλεϊντς, δείτε τα πανέμορφα τους τοπία και μάθετε για το περιβάλλον στο οποίο ζουν κάποια από τα πιο μεγαλοπρεπή ζώα στον κόσμο.