Επιστροφή στον Τιτανικό
Το «Back to the Titanic» καταγράφει τις πρώτες επανδρωμένες καταδύσεις στο ναυάγιο του Τιτανικού τα τελευταία 15 χρόνια. Καινούργια πλάνα δείχνουν πρόσφατα σημάδια φθοράς και ρίχνουν φως στο μέλλον του ναυαγίου.
Το «Back to the Titanic» καταγράφει τις πρώτες επανδρωμένες καταδύσεις στο ναυάγιο του Τιτανικού τα τελευταία 15 χρόνια. Μία ομάδα ειδικών χρησιμοποιεί ένα ειδικά εξοπλισμένο υποβρύχιο για να τραβήξει τα πρώτα πλάνα του ναυαγίου σε ανάλυση 4K, ώστε να αναλύσει τον ρυθμό φθοράς του. Κατασκευάζουν το πιο ακριβές μοντέλο του πλοίου που έχει φτιαχτεί ποτέ, ώστε να ρίξουν φως στις γνωστότερες ιστορίες του Τιτανικού και αφήνουν στον βυθό μία πειραματική πλατφόρμα που θα μπορεί να προβλέψει το μέλλον του ναυαγίου.