Avatar: Φωτιά και Στάχτη
Επιστρέφουμε στους πανέμορφους υφάλους της Πανδώρας για το συναρπαστικό τρίτο μέρος της ζωής του Τζέικ Σάλι, του πεζοναύτη που έγινε ηγέτης των Νάβι, και της οικογένειάς του. Ενώ θρηνούν για τον θάνατο ενός μέλους της οικογένειας, οι Σάλι ξεκινούν μια αποστολή για να σώσουν ένα άλλο, έχοντας στο πλευρό τους τους Ανεμοπορίτες. Το ταξίδι τους, όμως, παίρνει επικίνδυνη τροπή όταν δέχονται επίθεση από τη Φυλή της Στάχτης, που θεωρεί την Έιβα υπεύθυνη για την καταστροφή του τόπου της.
Επιστρέψτε στον συναρπαστικό κόσμο της Πανδώρας με το Avatar: Φωτιά και Στάχτη, το καθηλωτικό τρίτο κεφάλαιο της ιστορίας του πρώην πεζοναύτη και νυν ηγέτη των Ναβί, Τζέικ Σάλι (Σαμ Γουόρδινγκτον), της πολεμίστριας των Ναβί, Νεϊτίρι (Ζόε Σαλντάνια), και της οικογένειας Σάλι. Ζώντας με τους Μετκαγίνα στους γραφικούς υφάλους της Πανδώρας, αλλά ακόμα συντετριμμένοι από τον θάνατο ενός μέλους της οικογένειάς τους από την RDA, οι Σάλι ξεκινούν για να προστατεύσουν ένα άλλο αγαπημένο τους πρόσωπο από τον κίνδυνο. Έχουν στο πλευρό τους τους φιλειρηνικούς Τλαλίμ, γνωστούς και ως Ανεμοπορίτες, που ταξιδεύουν στους αιθέρες, αλλά το ταξίδι των Σάλι διακόπτεται απότομα όταν δέχονται επίθεση από μέλη της φατρίας Μανγκουάν, γνωστής και ως Φυλής της Στάχτης, οι οποίοι κατηγορούν την Έιβα για την καταστροφή της πατρίδας τους από ένα ηφαίστειο.