Το Τάγμα Θανάτου του Χίτλερ
Μια αναβίωση της φρίκης και του χάους στη διάρκεια του τελευταίου έτους του πολέμου. Η ταινία ανατρέχει στον τελευταίο χρόνο της μεραρχίας «Das Reich», καθώς διασχίζει τη Γαλλία για να φτάσει στη Νορμανδία ενώ καθ’ οδόν διαπράττει μαζικούς φόνους.