Going to You at a Speed of 493km
Το φλογερό αθλητικό ειδύλλιο μεταξύ της Παρκ Ταεγιάνγκ, μιας παθιασμένης επαγγελματία παίκτριας μπάντμιντον, και του Παρκ Ταετζούν, που αντιμετωπίζει το μπάντμιντον ως δουλειά!
Το κορίτσι-θαύμα του μπάντμιντον, Παρκ Ταεγιάνγκ, επιστρέφει στο γήπεδο μετά από τη μυστηριώδη εξαφάνισή της για τρία χρόνια. Ενώ η εξάσκηση είναι το παν για της Ταεγιάνγκ, ο Παρκ Ταετζούν μισεί την προπόνηση και τις υπερωρίες. Για αυτόν, το να αθλείται είναι απλώς δουλειά. Συναντιούνται ξανά στην ίδια ομάδα και γίνονται συμπαίκτες μετά από πολλές ανατροπές. Στο μικτό διπλό; Παράξενο. Παίζοντας μαζί, θα δεθούν και θα ερωτευθούν ο ένας τον άλλον; Στα 25, ξεκινά η πιο λαμπρή στιγμή της ζωής των δύο αθλητών.