Ο Μιγκέλ Θέλει να Παίξει Ξύλο
Όταν μια παρέα που ζει στο Σαν Αντόνιο μπλέκεται σε έναν καβγά, ο φίλος τους Μιγκέλ δειλιάζει και τώρα πρέπει να αποδείξει τον ανδρισμό του ξεκινώντας έναν καβγά προτού η οικογένειά του μετακομίσει στο τέλος της εβδομάδας.