The Wimbledon Kidnapping
Η πρώτη υπόθεση απαγωγής και λύτρων της Βρετανίας συγκλόνισε τη χώρα το 1969. Για πρώτη φορά, όλοι οι πρωταγωνιστές αυτής της απίστευτης ιστορίας εγκλήματος μιλούν ανοιχτά, όπως κι ένας από τους άντρες που καταδικάστηκαν, οι κόρες της απαχθείσας που δέχτηκαν τα τηλεφωνήματα για λύτρα, και η οικογένεια του δεύτερου απαγωγέα.