Spider-Man: Η επιστροφή στον τόπο του
Ο νεαρός Πίτερ Πάρκερ/Spider-Man αρχίζει να περιεργάζεται την ταυτότητά του ως ο υπερήρωα με τους ιστούς. Επιστρέφει στην πατρίδα του, όπου ζει με τη θεία του Μέι, υπό το άγρυπνο βλέμμα του νέου του μέντορα Τόνι Σταρκ. Ο Πίτερ προσπαθεί να επιστρέψει στην κανονική του καθημερινότητα, αλλά όταν ο Vulture εμφανίζεται ως ένας νέος κακός, τα πιο σημαντικά πράγματα για τον Πίτερ θα απειληθούν.