Fellini - Io Sono Un Clown
Στο επίκεντρο της ταινίας του Φελίνι "I am a Clown" (Είμαι ένας Κλόουν) βρίσκεται η παράξενη κι υπέροχη ιστορία του Πίτερ Γκόλντφαρμπ, του νεαρού Αμερικανού παραγωγού, που το 1967 έπεισε τον Φεντερίκο Φελίνι, τον σπουδαιότερο Ιταλό σκηνοθέτη, να δουλέψει για πρώτη φορά στην αμερικανική τηλεόραση. Μια ιστορία που παρέμεινε σχεδόν άγνωστη για μισό αιώνα.