Επιχείρηση Αμέλια
Ο εξερευνητής του National Geographic, δρ Ρόμπερτ Μπάλαρντ, σχεδιάζει μια αποστολή για να λύσει το μυστήριο της εξαφάνισης της Αμέλια Έρχαρτ. Η «Επιχείρηση Αμέλια» ακολουθεί τα στοιχεία που οδήγησαν τον Μπάλαρντ σε ένα απομακρυσμένο νησί στον Ειρηνικό και εμβαθύνει στην ίδια την Έρχαρτ, ειδικά στο πώς έγινε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και εμπνευσμένες φιγούρες στην ιστορία.