Counting Jaws
Ειδικοί επιστήμονες διεξάγουν έρευνες στα σημεία όπου συγκεντρώνονται οι μεγάλοι λευκοί καρχαρίες στην Καλιφόρνια και στο νησί της Γουαδελούπης για να καταλήξουν σε μια εκτίμηση σε σχέση με τους πληθυσμούς των λευκών καρχαριών.
Τα περιστατικά με καρχαρίες στα ανοιχτά των ακτών της Καλιφόρνιας παρουσιάζουν αλματώδη αύξηση. Τώρα μια ομάδα επιστημόνων αναλαμβάνει την αποστολή να ερευνήσει ένα σημείο συγκέντρωσης λευκών καρχαριών που έχει εντοπιστεί πρόσφατα και το οποίο βρίσκεται κοντά σε πολυσύχναστες παραλίες. Η μελέτη σχετικά με τον αριθμό των μεγάλων λευκών στην περιοχή θα τους φέρει αντιμέτωπους με μερικούς από τους μεγαλύτερους καρχαρίες στον πλανήτη.