Τα Γυρίσματα του Moon Knight
Ο Όσκαρ Άιζακ, ο Ίθαν Χοκ και πολλοί άλλοι αποκαλύπτουν τα μυστικά των γυρισμάτων του Moon Knight. Μέσα από συνεντεύξεις με συντελεστές και ηθοποιούς, αποκλειστικά πλάνα από τα παρασκήνια και μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με σκηνοθέτες και παραγωγούς, φωτίζουμε τις ιδιαίτερες πτυχές αυτής της καινοτόμου και πρωτοποριακής σειράς.
Ο Όσκαρ Άιζακ, ο Ίθαν Χοκ και πολλοί άλλοι αποκαλύπτουν τα μυστικά των γυρισμάτων του Moon Knight. Μέσα από συνεντεύξεις με συντελεστές και ηθοποιούς, αλλά και αποκλειστικά πλάνα από τα παρασκήνια, ρίχνουμε φως σε ιδιαίτερες πτυχές αυτής της καινοτόμου και πρωτοποριακής σειράς. Θυμηθείτε τον ομώνυμο ήρωα των κόμικ και μάθετε πώς οι δημιουργοί αναγκάστηκαν να προσαρμόσουν ορισμένα χαρακτηριστικά του στις οπτικοακουστικές απαιτήσεις της σειράς. Ακούστε τον Όσκαρ Άιζακ να αφηγείται τις δυσκολίες στην απόδοση αυτού του χαρακτήρα με τη διπλή προσωπικότητα και μάθετε πώς φρόντισε να αποδοθούν με σεβασμό θέματα που αφορούν στην ψυχική υγεία. Περιηγηθείτε στο αχανές και περίτεχνο πλατό και δείτε τις προσπάθειες αναπαράστασης της αρχαίας Αιγύπτου. Γνωρίστε τη Μέι Καλαμάουι, την πρώτη Αιγύπτια υπερηρωίδα της Marvel. Επιπλέον, απολαύστε μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τους σκηνοθέτες και παραγωγούς της σειράς όπου εκμυστηρεύονται τι ήταν αυτό που τους ενέπνευσε. Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα!