Soul of a Nation: Μαύρη Κοινότητα στο Βέγκας
Η ιστορία των Αφροαμερικανών καλλιτεχνών του Λας Βέγκας που τιμά όσους άφησαν το στίγμα τους στο ιστορικό κέντρο της πόλης.