Queenie
Η Κουίνι Τζένκινς είναι μια 25χρονη Τζαμαϊκανή Βρετανίδα που ζει στο νότιο Λονδίνο, διχασμένη ανάμεσα σε δύο κουλτούρες χωρίς να ταιριάζει ολοκληρωτικά σε καμία. Μετά τον άσχημο χωρισμό από τον επί σειρά ετών σύντροφό της, η Κουίνι ψάχνει να βρει παρηγοριά στα λάθος σημεία και αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι πρέπει να έρθει αντιμέτωπη με το παρελθόν προτού κάνει μια νέα αρχή. Η σειρά βασίζεται στο μυθιστόρημα μπεστ σέλερ της Κάντις Κάρτι-Γουίλιαμς.