Εντ Γουντ
Το γέλιο δεν σταματά, όταν ένας σκηνοθέτης αρνείται να αφήσει ημιτελείς σκηνές, άσχημες κριτικές ή εχθρικά στούντιο να εκτροχιάσουν τα όνειρά του για τη μεγάλη οθόνη.
Ο σκηνοθέτης Τιμ Μπάρτον μας χαρίζει την ξεκαρδιστική, αληθινή ιστορία του πιο εκκεντρικού σκηνοθέτη στην ιστορία του Χόλιγουντ, του Εντ Γουντ! Έχοντας μαζέψει μια ομάδα από τους πιο αταίριαστους μεταξύ τους ανθρώπους του θεάματος, ο Εντ οδηγεί την τέχνη της κακής δημιουργίας ταινιών στο πιο χαμηλό επίπεδο που έχει υπάρξει ποτέ! Στο καστ συμμετέχουν οι αστέρες Μπιλ Μάρεϊ, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Πατρίσια Αρκέτ και ο βραβευμένος με βραβείο Όσκαρ (Β' Ανδρικού Ρόλου), για την ερμηνεία του ως Μπέλα Λουγκόζι, Μάρτιν Λάνταου. Γεμάτη επαίνους από κριτικούς όλου του κόσμου, αυτή η γεμάτη γέλιο κωμική επιτυχία είναι βέβαιο ότι θα διασκεδάσει τους πάντες!