Τα 00s: Η Δεκαετία που τα Είδαμε Όλα
Με συνεντεύξεις από πολλούς αυτόπτες μάρτυρες, πολιτικούς και διάσημους που έζησαν τα γεγονότα από πρώτο χέρι, παρουσιάζουμε την ιστορία δέκα ταραχωδών χρόνων που άλλαξαν τον κόσμο.
Αυτή η σειρά παρουσιάζει πολιτικούς και διάσημους που βίωσαν τη δεκαετία από πρώτο χέρι, όπως τον Ντικ Τσέινι, τον Μάικλ Μουρ, τον Μπιλ Ο'Ράιλι, τον Ρούντι Τζουλιάνι, τη Σάρον Όσμπορν και τη Νάνσι Πελόζι, και αφηγείται την ιστορία δέκα ταραχωδών χρόνων της δεκαετίας του 2000 που άλλαξαν τον κόσμο, με πληθώρα κορυφαίου και αποκαλυπτικού υλικού.