Ο Πύργος του Downton
Το παγκόσμιο φαινόμενο Ο Πύργος του Downton επιστρέφει σε αυτήν την εντυπωσιακή ταινία, καθώς οι αγαπημένοι Κρόλεϊ και το ατρόμητο προσωπικό τους προετοιμάζονται για τη σημαντικότερη στιγμή της ζωής τους. Μια επίσκεψη του Βασιλιά και της Βασίλισσας της Αγγλίας προκαλεί σκάνδαλα, ειδύλλια και ίντριγκες που καθιστούν το μέλλον του Ντάουντον αβέβαιο.
Το παγκόσμιο φαινόμενο Ο Πύργος του Downton επιστρέφει σε αυτήν την εντυπωσιακή ταινία, καθώς οι αγαπημένοι Κρόλεϊ και το ατρόμητο προσωπικό τους προετοιμάζονται για τη σημαντικότερη στιγμή της ζωής τους. Μια επίσκεψη του Βασιλιά και της Βασίλισσας της Αγγλίας προκαλεί σκάνδαλα, ειδύλλια και ίντριγκες που καθιστούν το μέλλον του Ντάουντον αβέβαιο. Γραμμένο από τον δημιουργό της σειράς Τζούλιαν Φέλοουζ και με πρωταγωνιστές το αρχικό καστ, σε αυτή τη μεγαλειώδη κινηματογραφική εμπειρία θα απολαύσετε τους αγαπημένους σας χαρακτήρες πάλι από την αρχή.