Doctor Lawyer
Η σειρά Doctor Lawyer αφηγείται τη συγκινητική ιστορία ενός ιδιοφυούς χειρουργού που γίνεται δικηγόρος με ειδίκευση στα ιατρικά εγκλήματα, μετά την απώλεια ενός ασθενούς του από ιατρική αμέλεια. Καθηλωτικό και συναρπαστικό, αυτό το ιατρικό και νομικό δράμα παρουσιάζει τη δικαστική αίθουσα σαν ένα χειρουργείο, όπου μια ζωή μπορεί να τελειώσει ή να κάνει μια νέα αρχή.