Ημερολόγιο ενός σκανδάλου
Μια μοναχική γεροντοκόρη αποκαλύπτει περισσότερα για τη δική της πικρή ζωή από όσα συνειδητοποιεί όταν ξεκινά να πει την αληθινή ιστορία της σχέσης της καλύτερης της φίλης με έναν έφηβο μαθητή.