Αυτή η συνέχεια του αρχικού θρίλερ τρόμου ξεκινά έξι μήνες αφότου ο στρατός κήρυξε τη Βρετανία ασφαλή από τον ιό της οργής, αλλά ένας νέος τρομακτικός εφιάλτης αρχίζει σύντομα.
Είκοσι οκτώ εβδομάδες αφότου ένας ιός εξαφάνισε όλη την ανθρώπινη ζωή στο Ηνωμένο Βασίλειο, το νησί κηρύχθηκε ασφαλές και οι άνθρωποι αρχίζουν να επιστρέφουν, μόνο για να δέχονται επίθεση από χιλιάδες που έχουν μολυνθεί από μια νέα αερομεταφερόμενη εκδοχή του ιού.