A Short History of the Moors
Για σχεδόν 800 χρόνια οι Μαυριτανοί κυβέρνησαν στη Γρανάδα. Και για σχεδόν τόσο καιρό σε μία ευρύτερη περιοχή που έγινε γνωστή ως Μαυριτανική Ισπανία ή Αλ Άνδαλους. Εξερευνούμε την πλούσια αρχιτεκτονική κληρονομιά των Μαυριτανών, τις δυναστείες που έχτισαν μια αυτοκρατορία, και τι άφησαν πίσω τους.