Το Χρονικό της Νάρνια: Το Λιοντάρι, η Μάγισσα και η Ντουλάπα
Η Λούσι, ο Έντμουντ, η Σούζαν και ο Πίτερ Πέβενσι μπαίνουν σε μια μαγική γκαρνταρόμπα και ανακαλύπτουν τον κόσμο της Νάρνια στην άλλη πλευρά. Εκεί τα παιδιά ανακαλύπτουν μια γοητευτική, άλλοτε γαλήνια γη που έχει μετατραπεί σε έναν κόσμο αιώνιου χειμώνα από την κακιά Λευκή Μάγισσα. Με τη βοήθεια του σοφού λιονταριού Άσλαν, τα παιδιά οδηγούν τη Νάρνια σε μια κλιμακωτή μάχη, για να απαλλάξουν τη χώρα από τις παγερές δυνάμεις της Μάγισσας μια για πάντα.
H Disney σας προσκαλεί σε μια παραμυθένια εμπειρία που έχετε ξαναζήσει μόνο στα πιο τολμηρά σας όνειρα! Ακολουθήστε τη Λούσι, τον Έντμουντ, τη Σούζαν και τον Πίτερ στον μυθικό κόσμο της Νάρνια, μιας αλλόκοτης χώρας, που κάποτε ήταν γαλήνια αλλά τώρα κατοικείται μόνο από ζώα που μιλούν και περίεργα πλάσματα. Η διαβολική Λευκή Βασίλισσα την έχει μετατρέψει σε έναν κόσμο ατέλειωτου χειμώνα... Με τη βοήθεια του λιονταριού Άσλαν, τα αδέλφια οδηγούν τη Νάρνια σε μια τρομακτική μάχη, για να την ελευθερώσουν για πάντα από το Κακό...