Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Deadpool & Wolverine
Καλέσαμε τον Ράιαν Ρέινολντς, τον Χιου Τζάκμαν και τον σκηνοθέτη Σον Λιβάι (συν ένα σωρό άλλους ανθρώπους που δεν έχετε ακούσει ποτέ) να καθίσουν και να μας εξιστορήσουν πώς σχεδιάστηκε, εκτελέστηκε και γεννήθηκε το "Deadpool & Wolverine". Με κάθε ειλικρίνεια, ο Χιου, ο Ράιαν και οι υπόλοιποι υποχρεούνται βάσει συμβολαίου να αποκαλύψουν αυτές τις πληροφορίες. Προσποιούνται πολύ καλά ότι το ήθελαν πραγματικά, ότι ήταν δική τους η ιδέα τους, σαν να λέμε. Απολαύστε τους!