Επιστροφή στον Πλανήτη των Πιθήκων
Στη συνέχεια του Πλανήτη των Πιθήκων που έχει λάβει λαμπρές κριτικές, ένας αστροναύτης πέφτει στο φράγμα του χρόνου και ανακαλύπτει μια υπόγεια πόλη, όπου μεταλλαγμένοι άνθρωποι λατρεύουν ένα θανατηφόρο όπλο.
Στη συνέχεια του Πλανήτη των Πιθήκων που έχει λάβει λαμπρές κριτικές, ένας αστροναύτης πέφτει στο φράγμα του χρόνου, αναζητώντας τον εξαφανισμένο Τέιλορ. Η τολμηρή διάσωση οδηγεί σε μια υπόγεια πόλη, όπου οι μεταλλαγμένοι άνθρωποι με δυνάμεις ελέγχου του νου, λατρεύουν ένα όπλο ικανό να καταστρέψει ολόκληρο τον πλανήτη.