Τραγουδήστε όλα τα τραγούδια του "Beauty and the Beast" των Walt Disney Animation Studios. Αυτή η εκδοχή της ταινίας δείχνει τους στίχους στην οθόνη, καθώς παρακολουθείτε τα αγαπημένα σας τραγούδια, όπως τα "Μπελ", "Λιχουδιές", "Φρίκη κι Ομορφιά", "Γκαστόν" και πολλά άλλα!