Καλωσήρθατε στην Μπαπουλική Εταιρεία
Όταν ο Τάιλερ Τάσκμον φτάνει στην Μπαμπουλική Εταιρεία για να ξεκινήσει τη δουλειά των ονείρων του ως Τρομακτικός, ανακαλύπτει ότι τέρμα ο τρόμος, τώρα πια το γέλιο. Ως αποτέλεσμα, τον αναθέτουν προσωρινά στην ΜΥΦΤ, την ομάδα Μπαμπούλικής Υπηρεσίας Φοβερών Τεχνικών.
Ο Τάιλερ Τάσκμον αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο των Μπαμπούλων, από τους πρώτους στην τάξη του, πρόθυμος να ξεκινήσει την καριέρα του ως Τρομακτικός στην Μπαμπουλική Εταιρεία. Δυστυχώς, η πρώτη μέρα δουλειάς του είναι την ίδια μέρα που το εργοστάσιο αλλάζει από τρομακτικό σε γελαστό – δεν χρειάζονται πλέον Τρομακτικούς, χρειάζονται Κωμικούς! Ο Μάικ και ο Σάλι, που είναι τώρα επικεφαλής, έχουν ένα πρόβλημα: πώς να κάνουν όλα αυτά τα τρομακτικά τέρατα, αστεία; Όσο το ψάχνουν, όλοι οι Τρομακτικοί επανατοποθετούνται προσωρινά σε άλλες δουλειές, συμπεριλαμβανομένου ενός απογοητευμένου Τάιλερ… ο οποίος έχει μπει σε ένα απίστευτο πλήρωμα γνωστό ως ΜΥΦΤ, την Ομάδα Μπαμπουλικής Υπηρεσίας Φοβερών Τεχνικών. Η ΜΥΦΤ είναι η ομάδα των τεράτων πίσω από τα τέρατα, το πλήρωμα που τρέχει την Μπαμπουλική Εταιρεία.