Science Fair
Εννέα μαθητές γυμνασίου από όλο τον κόσμο περιηγούνται σε αντιπαλότητες, αποτυχίες και ορμόνες στην προσπάθειά τους να διαγωνιστούν στη διάσημη Διεθνή Έκθεση Επιστήμης και Μηχανικής.
Νικητής του Sundance Festival Favorite Award, αυτή η πληθωρική, συναρπαστική ταινία αφηγείται την εμπνευσμένη ιστορία εννέα μαθητών λυκείου από όλο τον κόσμο που περνάνε μέσα από αντιπαλότητες, αποτυχίες και ορμόνες στην προσπάθειά τους να διαγωνιστούν στη διάσημη Διεθνή Έκθεση Επιστήμης και Μηχανικής. Αντιμετωπίζοντας 1700 από τους καλύτερους και λαμπρότερους του κόσμου, μόνο ένας από αυτούς τους λαμπρούς έφηβους μπορεί να κερδίσει.