Brilliant Corners: Sierra Leone
Ο Σαμ εξερευνά τη Σιέρα Λεόνε μετά τον έμπολα, σερφάροντας στις εκβολές ποταμών και γνωρίζοντας το Μπούρε Μπιτς Σερφ Κλαμπ. Παρακολουθεί την εξέλιξη της κουλτούρας του σερφ και πιστεύει ότι η ανάπτυξη του συλλόγου είναι σημαντική για την 400 χλμ. ακτογραμμή με τα εντυπωσιακά κύματα. Το σύνθημα "Τα κύματα σου δίνουν χαρά" μπορεί να γίνει ρητό της περιοχής, προσελκύοντας περισσότερους σέρφερ. 251 Ο Σαμ ανακαλύπτει το σερφ στη Σιέρρα Λεόνε μετά τον έμπολα κι εστιάζει στο Μπούρε Μπιτς Σερφ Κλαμπ.