Captain Marvel
Το ταξίδι της πανίσχυρης υπερηρωίδας Captain Marvel, μέσα από τα μάτια των δημιουργών της. Μέσω animation και πλάνων που δεν έχουν προβληθεί ποτέ, οι θεατές βλέπουν με νέο μάτι τη μεταμόρφωση της Μπρι Λάρσον από Κάρολ Ντάνβερς σε Captain Marvel και τον τρόπο με τον οποίο η στήριξη των άλλων ηθοποιών και των δημιουργικών τμημάτων της Marvel συνετέλεσαν στην επιτυχία της.