Congreso Anyway
Σε εντυπωσιακά πλάνα από το 1993 από ένα συνέδριο στη Βαρκελώνη, συμμετέχοντες όπως ο Φρανκ Γκέρι συζητούν ρηξικέλευθες ιδέες στην αρχιτεκτονική.