Ασυμβίβαστη Γενιά
Μια πρώην πεζοναύτης διδάσκει σε ένα σχολείο μια τάξη από σκληρά, αλλά έξυπνα παιδιά. Μακριά από τις ορθόδοξες μεθόδους, δοκιμάζει το αντισυμβατικό, αψηφώντας τους κανόνες και φτιάχνοντας το δικό της πρόγραμμα μαθημάτων.
Η πρώην πεζοναύτης Λουάν Τζόνσον διδάσκει πρώτη φορά σε σχολείο μια τάξη από σκληρά, αλλά έξυπνα παιδιά. Όταν οι συμβατικές τις μέθοδοι αποτυγχάνουν, η κυρία Τζόνσον δοκιμάζει το αντισυμβατικό, αψηφώντας τους κανόνες και φτιάχνοντας το δικό της πρόγραμμα μαθημάτων. Όσο το κάνει, εμπνέει αυτοπεποίθηση στους μαθητές της και τους δίνει το κίνητρο να φτάσουν τις προοπτικές τους.