Ντεστίνο
Δείτε μια θρυλική συνεργασία ανάμεσα σε δύο από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του κόσμου. Το Ντεστίνο του Σαλβαντόρ Νταλί και του Γουόλτ Ντίσνεϊ δείχνει την τραγική ιστορία αγάπης του Χρόνου, της προσωποποίησης του χρόνου και μιας θνητής γυναίκας καθώς αναζητούν ο ένας τον άλλον μέσα από τα σουρεαλιστικά τοπία που συχνά ζωγράφιζε ο Σαλβαντόρ Νταλί.