Ενώ ετοιμάζεται να εγκαταλείψει το βρετανικό της οικοτροφείο, η Ντολάπο πιέζεται να κρύψει τα φυσικά της μαλλιά και να αλλάξει το όνομά της για να βρει δουλειά στην Πόλη. Η Ντολάπο αγοράζει μια περούκα, αλλά τα μαλλιά την κάνουν να αμφισβητεί την άγνωστη προέλευσή της και καταλήγει να ξανασκέφτεται τις δικές της υποθέσεις για την ταυτότητα.