Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
Κάθε καλοκαίρι, DJs όπως ο Φίλιξ Γιαν και ο Άλε Φάρμπεν καταγράφουν περισσότερες ώρες πτήσης από ορισμένους πιλότους, κατακτώντας τα διεθνή τσαρτς από τα λάπτοπ τους. Παράγουν χιτ τραγούδια και έχουν κάνει τη γερμανική deep house δημοφιλή σε Αυστραλία, Ιαπωνία και ΗΠΑ. Συνοδέψτε τον Άλε Φάρμπεν, τον Φίλιξ Γιαν και τον πρωτοπόρο της τρανς Πολ Βαν Ντάικ σε όλο τον κόσμο.