Embarazados
Το "Embarazados" είναι η ιστορία της Αλίνα και του Φραν, ζευγαριού που αντιμετωπίζει τη στειρότητα. Ανάμεσα σε θεραπείες γονιμότητας και κοινωνικές πιέσεις, διαχειρίζονται τις συναισθηματικές μεταπτώσεις στην αναζήτηση της γονεϊκότητας. Με χιούμορ και συγκίνηση, η ταινία προσφέρει μια ματιά στις σύγχρονες σχέσεις και την επιθυμία να ξεκινήσει κάποιος μια οικογένεια.