Freaknik: Το Πιο Τρελό Πάρτι
Το «Freaknik: Το Πιο Τρελό Πάρτι» πρόκειται για μια τιμητική εξερεύνηση της ξέφρενης εποχής του Freaknik, του εμβληματικού πάρτι στους δρόμους της Ατλάντα που προσέλκυσε εκατοντάδες χιλιάδες άτομα τις δεκαετίες του '80 και του '90, βάζοντας την Ατλάντα στον χάρτη πολιτισμικά.