Η Στοιχειωμένη Έπαυλη
Καλωσήρθατε, ανόητοι θνητοί, στη Στοιχειωμένη Έπαυλη — μπείτε, αν τολμάτε! Όταν ο Γουόλτ Ντίσνεϊ έφτιαξε το αξιοθέατο, δεν προσδιόρισε αν έπρεπε να είναι αστείο ή τρομακτικό, έτσι έγινε ένα μείγμα και των δύο. Η Στοιχειωμένη Έπαυλη έγινε τόσο δημοφιλής που ενέπνευσε πολλές μετέπειτα εκδοχές, συμπεριλαμβανομένης της ανατριχιαστικής Έπαυλης των Φαντασμάτων στην Ντίσνεϊλαντ στο Παρίσι και την περίεργη και υπέροχη Μυστηριώδη Έπαυλη στην Ντίσνεϊλαντ στο Χονγκ Κονγκ.