Ο Χαμένος Ναός των Ίνκας
Ένας περιβαλλοντολόγος ανακαλύπτει αρχαία τεχνουργήματα που αναδύονται από τα νερά του Αμαζονίου, τα οποία μπορεί να καταφέρουν να σώσουν το τοπίο από τις καταστροφικές εξορύξεις.
Ο θρυλικός αρχαιολόγος Γιόχαν Ρέιναρντ αφιέρωσε την καριέρα του στην αναζήτηση των χαμένων ναών της αυτοκρατορίας των Ίνκας, έχοντας ανακαλύψει όλους τους ναούς εκτός από έναν: τον Ausangate. Τώρα, παρέδωσε τη σκυτάλη στον περιβαλλοντολόγο Πρέστον Σόουελ, ο οποίος κάνει μια μυστηριώδη ανακάλυψη σε μια ορεινή λίμνη κοντά στο όρος Ausangate που πιστεύει ότι είναι ο χαμένος ναός. Σε αυτήν την ταινία παρακολουθούμε το ταξίδι του Σόουελ καθώς αναζητά την αλήθεια για αυτό το ιερό μέρος.