Combat Girls
Η Μαρίσα, μια 20χρονη νεοναζί από τη Γερμανία, αντιμετωπίζει τις εξτρεμιστικές πεποιθήσεις της όταν γίνεται φίλη με έναν νεαρό Αφγανό πρόσφυγα. Καθώς αμφισβητεί τη μισαλλοδοξία της ομάδας της, η Μαρίσα αντιμετωπίζει την πρόκληση του να απαλλαγεί από τον εξτρεμισμό και να αγκαλιάσει την ανοχή.