Ξεγελώντας τον Χίτλερ
Μια παγκόσμια αποκλειστικότητα για την 75η επέτειο της Απόβασης στη Νορμανδία αποκαλύπτει την ταυτότητα του πιο μυστικού δολώματος στο σχέδιο για την παραπλάνηση του Χίτλερ: του Βασιλιά Γεωργίου ΣΤ'.
Για την 75η επέτειο της Απόβασης στη Νορμανδία, αυτή η ταινία αφηγείται την ιστορία διπλών πρακτόρων και δολωμάτων, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας που αποκάλυψε την ταυτότητα του πιο μυστικού πράκτορα απ' όλους: του Βασιλιά Γεωργίου ΣΤ' του Ηνωμένου Βασιλείου. Επιπλέον, αποκαλύπτει πώς η βασίλισσα και η μελλοντική Βασίλισσα Ελισάβετ Β' συμμετείχαν στο κόλπο και πώς ο βασιλικός οίκος κατάφερε να κρατήσει ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της Βρετανίας του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.