Σούπερ περιπέτεια! Μέρος 2
Μόλις οι Ήρωες της Λέσχης χάνουν τις υπερδυνάμεις τους, δουλεύουν ομαδικά ώστε να γίνουν οι καλύτεροι και να σταματήσουν τον Μέγκαμορτ! Εμπρός, ήρωες, σώστε τους όλους!