Ο δρόμος της Γκάμπι Καπίλι προς την Disney ξεκίνησε από μικρή ηλικία όταν είδε την πρώτη της ταινία Disney στο σινεμά με τον πατέρα της, τα Καινούργια Ρούχα του Αυτοκράτορα. Καθώς μας μαθαίνει να σχεδιάζουμε τον Κούζκο, μοιράζεται μαζί μας το πόσο σημαντικό είναι να εμπιστεύεσαι τα ένστικτά σου και να σε πηγαίνει η ζωή εκεί που ανήκεις.