Στα Βαθιά
Η Ρετζίνα και ο κύριος Γκολντ προσπαθούν να βρουν πώς να χρησιμοποιήσουν το φλογερό βασίλειο των ονείρων ως τρόπο για να φέρουν πίσω τη Μαίρη Μάργκαρετ και την Έμμα στο Στόριμπρουκ. Στο μεταξύ, η Κόρα κάνει ό,τι μπορεί για να κλέψει την πυξίδα.
Η Κόρα κάνει ό,τι μπορεί για να κλέψει την πυξίδα απ’ τη Μαίρη Μάργκαρετ και την Έμμα στην προσπάθειά της να βρει μια είσοδο προς το Στόριμπρουκ. Στο μεταξύ, για να προστατέψουν τον Χένρι απ’ τον κίνδυνο, η Ρετζίνα και ο κύριος Γκολντ αναγκάζονται να βάλουν τη ζωή του Ντέιβιντ σε κίνδυνο σε μια προσπάθεια να τον βάλουν σε επικοινωνία με τη Μαίρη Μάργκαρετ στην άλλη χώρα για να της δώσει σημαντικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν εκείνη και την Έμμα να επιστρέψουν μέσα απ’ την είσοδο στο Στόριμπρουκ.