Lejos Del Fuego
Μετά από έναν χρόνο χωρισμού, η Πάλο και οι φίλοι της συγκεντρώνονται σε ένα εξοχικό σπίτι για να τα πουν και να προσπαθήσουν να ανακτήσουν τη φιλία τους. Μακριά από τις διαφορές που τους απομάκρυναν στο παρελθόν, μακριά από το χάος της πόλης, μακριά από τη φωτιά.