Marvel Υπερήρωες σε Περιπέτειες: Παγοπόλεμος!
Η θερμοκρασία στην περίοδο των διακοπών ανεβαίνει, καθώς ο Loki και ο γίγαντας του πάγου Ymir σχεδιάζουν να κατακτήσουν τον κόσμο. Οι ήρωες της Marvel, ο Iron Man, ο Captain America, ο Hulk, ο Thor και άλλοι πρέπει να εμποδίσουν τους κακούς να κλέψουν τη δύναμη του Άγιου Βασίλη... αν κάποιος μπορεί πραγματικά να βρει τον μυστηριώδη Άγιο Βασίλη. Ευτυχώς, οι Rocket Raccoon και Groot βοηθούν επίσης στην αναζήτηση του Άγιου Βασίλη. Ήρωες, κακοποιοί, ξωτικά και κοσμικοί κυνηγοί επικηρυγμένων συγκρούονται σε μια επική αποστολή που αφήνει τη μοίρα των διακοπών -και του κόσμου- στον αέρα.