Μουσικά Αγάλματα
Στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας, η Μπλούι και η οικογένειά της είναι είναι σε κατάσταση έντασης με κακή διάθεση, οπότε η μαμά τους βάζει όλους να παίξουν τα μουσικά αγάλματα.