Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Μετά από 25 χρόνια, οι Μάο Μόρτα επιστρέφουν στο Θέατρο Σίρκο για να γιορτάσουν το εμβληματικό άλμπουμ Mutantes S.21 στην ιστορία της πορτογαλικής μουσικής, που στοίχειωσε η καταστροφή του χώρου. Κάθε κομμάτι συνόδευσαν ψηφιακές εικόνες, προβαλλόμενες σε πραγματικό χρόνο, συνυφασμένες με ιστορίες από τα μέλη της μπάντας, δημιουργώντας ένα μοναδικό πορτρέτο.