Δημιουργώντας το What If...?
Ακολουθήστε τη δημιουργική ομάδα που είναι υπεύθυνη για το «What If...?» των Marvel Studios σε ένα ταξίδι στα παρασκήνια της ευρηματικής σειράς κινουμένων σχεδίων. Ανακαλύψτε πώς δημιουργήθηκαν οι ασυνήθιστες ιστορίες, καθώς και το μοναδικό στυλ κινουμένων σχεδίων. Δείτε τον διάσημο ηθοποιό Τζέφρι Ράιτ στο στούντιο να δίνει φωνή στον Παρατηρητή.
Ακολουθήστε τη δημιουργική ομάδα που είναι υπεύθυνη για το «What If...?» των Marvel Studios σε ένα αποκλειστικό ταξίδι στα παρασκήνια της ευρηματικής και συναρπαστικής σειράς κινουμένων σχεδίων. Ανακαλύψτε πώς η εμφάνιση της σειράς επηρεάστηκε και εμπνεύστηκε από την κλασική τέχνη του Νόρμαν Ρόκγουελ. Παρακολουθήστε πώς οι τεχνικές κινηματογράφησης που συνήθως προορίζονται για ζωντανή δράση εφαρμόστηκαν στα κινούμενα σχέδια στο «What If...?» προσδίδοντάς του μια εντυπωσιακή, κινηματογραφική ποιότητα. Μπείτε στη διαδικασία συγγραφής για να μάθετε πώς σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν οι ασυνήθιστες ιστορίες της σειράς. Περάστε χρόνο με τον διάσημο ηθοποιό Τζέφρι Ράιτ στο στούντιο ηχογράφησης, καθώς δανείζει τη μοναδική φωνή του στον Παρατηρητή, δίνοντας νέα ζωή στον εμβληματικό χαρακτήρα από τα κόμικς της Marvel. Αυτή η δόση του ASSEMBLED είναι μια συναρπαστική, ολοκληρωμένη μελέτη της σειράς που τολμά να αναρωτηθεί: «Τι θα γινόταν αν...;»