Σε αυτή την τρομακτική, γεμάτη δράση ταινία που βασίζεται στη σειρά κόμικς της MARVEL, πέντε νέοι με ξεχωριστές δυνάμεις υποβάλλονται σε θεραπεία σε ένα μυστικό ίδρυμα - υποτίθεται για να αποφύγουν τους κινδύνους των δυνάμεών τους. Σύντομα γίνεται φανερό ότι η κράτησή τους εκεί είναι μέρος μιας πολύ μεγαλύτερης μάχης μεταξύ του καλού και του κακού.